fredag 23. mai 2008

"Jeg lever i en drøm, en vill en"

Det var sangen jeg våknet til i dag. "Jeg lever i en drøm, en vill en, som spiser solnedganger som drops". Sang som passa ganske bra egentlig. De to siste nettene har jeg drømt noe helt vannvittig. Noen koselige drømmer og noen helt syke :) Hadde blant annet en om en bavian i et te-selskap i natt, faktisk! Mulig jeg er understimulert om dagen. Tatt noen dager fri etter prosjektplan kjøret. Selv om jeg ikke er helt ferdig med den. Har derfor brukt tiden til å begynt på et nytt syprosjekt, som har tatt litt lenger tid enn jeg hadde trodd. Kjole til Eline. Så den er jo ikke større enn str.86. Men det er jo så smått, og så mye krimskrams og greier. Kanskje jeg har tatt meg vann over hodet med den der gitt.

"Prosjektet" så langt. Av et dynetrekk fra IKEA :) Syns de gule sirklene var så artige. Men har vel lært meg at det kan være greit å sy etter mønster. Selv om jeg har prøvd å tegne av mønsteret på en annen kjole. Kjenner jeg begynner bli irrritert når deler ikke passer sammen. Men da er det jo greit at jeg har et helt dynetrekk å klippe stopp av :)

Fikk sensuren på biomekanikkeksamen igår. Selv om jeg satt godt plassert i sofaen da jeg sjekka, trodde jeg faktisk jeg skulle falle på gulvet. Selvfølgelig hadde jeg drømt/håpet på et bra resultat, men at jeg skulle få det.....hadde jeg vel ikke trodd. Hadde noen fortalt meg første uka på kurset at det skulle å bra, tror jeg jeg hadde slått de i svime og skreket at å si sånn var utrolig dårlig gjort. Så hadde jeg gått tilbake til papir og kalkulator mens snørr og tårer strømmet på i strie strømmer. Men det ordner seg for snille jenter :) Feiring var på sin plass, brownie og mangosorbet.

Dagens gjøremålsliste: bestille pass, fikse nytt førerkort (mystisk borte), levere lydbøker på biblioteket pluss småting. Hvor mye jeg får gjort? Sikkert ikkeno, kjenner apatien overta meg nå. Virker mer fristende å sitte på rævva i sofaen og se Dr.Phil. Jeg skremmer meg selv!!! TILTAK KVINNE, TILTAK!!! Wish me luck!

Ingen kommentarer: