søndag 18. mai 2008

17 mai

BRRRR!!!! Som selvutnevnt kaldpinn holdt jeg meg inne på 17 mai grunnet artiske temperaturtilstander i hovedstaden. Det er mye koseligere å sitte og se på tv at alle andre fryser rævva av seg i tog mens de vinker til kongen. Jeg kan sitte varmt og godt i min egen sofa, drikke varm te og glede meg over en kroppstemperatur over 30 grader, mens andre vifter med flagg og tenker "til neste år....da blir det termodress". Arbeidsløs var jeg på ingen måte ikke. Kjolen til Line har ropt på meg i flere dager, så jeg to maskinen fatt og sydde i vei.
På kvelden kvinnet jeg meg opp, tok på meg kjole og tynne strømper og vandret noen hundre meter, i det jeg til mai-vær vil karakterisere som kulig og sludd. Men det overlever jeg om jeg får godt selskap og god mat :)
Dagens forrett; hvitløksmarinerte snegler med sopp. NAM NAM NAM. Hovedretten var det heller ikke noe å si på; tunfisk!!
Godt selskap :)
Ser egentlig veldig overlegen ut her fant jeg ut. Og fregnene over leppa kan forveksles med en bart.....ikke bra!

Ingen kommentarer: