mandag 17. november 2008

Dårlig samvittgihet og hjertesukk

Snakk om å være litt "borte, borte, piiiiiiiip". Målet var å erobre blogger-verdenen, men slik det ligger ann nå....vel....tror ikke akkurat jeg blir nominert som en storblogger i nærmeste fremtid.

At blogginga ikke akkurat går så det suser er enda en grunn til dårlig samvittighet. Når det kommer til motivasjon og pågangsmot for å skrive på masteroppgava, så skal det ikke stikkes under en stol at det skorter på begge deler. Så det monner og. Jeg sliter med å sette meg ned å få gjort det jeg burde. Kan vel si at jeg er uhyre flink til å skyve. Skyve. Ting. Foran. Meg. Og som et resultat har jeg en samvittighet fra en annen verden. Hjelper det noe særlig på motivasjonen? Ikke det spor.

Sier til meg selv hver dag at "I DAG!!!! I dag er dagen hvor endringene kommer til å tre i kraft". Bare så utrolig frustrerende at jeg ikke klarer å løfte meg selv fra grøfta og gjøre det. Men det er mulig jeg har tatt et lite skritt i dag. Ettersom jeg skal begynne å jobbe i morgen, har jeg kjøpt perm for å ha alle avtaler, kontrakter, lønningsslipper og bilag i. Og har satt det inn det jeg har allerede. Så det er jo en god start på et litt mer organsiert liv. Forhåpentlig.

Ingen kommentarer: