onsdag 30. juli 2008

Sommer på Tønnesland

Sommer’n ekke den samme uten! Det er ikke VG det er snakk om, men en tur til Katta på Tønnesland. Jeg trengte et par dager med sørlandssol, later dager, kanoturer og å våkne opp til sauebrekning for å rense hodet mitt. Har vært tett opp mot system overload. Men late dager med Katta har renset opp en del. Torsdag: late seg i sola, kanotur og kveldstur med masse fnising. Fredag: sove lenge, lang frokost, Geni spilling med Kari og Gunnar, kakespising og påspandert middag på Bølgen og Moi i Kristiansand med påfølgende kino. Lørdag:rafting, body board og grilling. Søndag: late seg i sola og kanotur. Kan det bli bedre? Tror ikke det!

Kari og Gunnar har brudebildet på badet, og jeg får alltid "Tre nøtter til Askepott" følelse da jeg ser det. Da jeg fortalte Kari det fant hun frem brudekjolen sin så jeg måtte prøve :) Gunnar mente dette ikke kunne gå upåaktet hen. Jeg måtte derfor posere, og jeg som ikke takler å bli tatt oppstilte bilder av da . Så endte med at jeg tulla mer enn jeg poserte :) Kari skal ha for at kjolen var helt utrolig nydelig, selv om jeg ikke følte meg som en brud akkurat!!!

Ingen kommentarer: