lørdag 26. april 2008

Utenom-eksamenlige syssler

Ble litt halvsprø av bare å sitte å skrive i to uker, så tok med kamera for å dokumentere hva jeg gikk glipp av sittende på lesesalen med begynnende sittesår på rumpa og rødkantede øyne.

Denne prislappen på Gutta på Haugen fikk meg til å trekke på smilebåndet. Jeg mener, hvem får ikke lyst til å kjøpe blomster når du får prisen servert på denne måten?! :)



En sånn yttervegg vil jeg også ha når jeg får hus. Tenk så deilig om du har hatt en dårlig dag på jobb og kommer hjem for å bli møtt av dette!









Med sola kommer blomstene. Rundtomkring i så utrolig mange hager er det nå bare BLÅTT. Ble veldig glad da jeg så vi har fått slik i blomsterbeddet i borettslaget og.




























Du vet det nærmer seg sommer når det fylles opp med folk på
St.Hanshaugen og det begynner å samle seg hauger med engangsgrillerpå utsiden av de altfor få søpplekassene.

1 kommentar:

Bahareh sa...

det er ikke farvel, men "sees snart"!

deilig ny blogg, gratulerer!