mandag 28. april 2008

SUPER HELG

Jeg har gleda meg til denne helga ganske lenge. Den store loppis helga i Oslo. Og det begynte bra med hjerte i halsen da jeg så denne veska. Litt legeveske "schwong" over den, og med det tøffeste fôret. Alene grunn nok til å kjøpe den egentlig. For å gjøre besøket på Bolteløkka skole til en total glede toppet det seg med en gammel beauty bag i god forfatning til den svimlende sum av 20 kroner!
Økte beholdningen av sjal og skjerf i helga og gitt. Disse er da årsaken til at jeg røk på en rørleggerjobb på søndag. De går rett i såpe og vann, orker ikke lukten av gammel dame som sitter i de fleste.
Må si jeg er utrolig fornøyd med hvordan helga ble. Deilig å våkne uten å måtte sette seg foran pc'n. Ha en hel helg til fri disponering. DEILIG!

Måtte bare ta med dette bildet fra sushi på torsdag. Det var så mye soya i begeret at det rant over ved dupping av sushien. Lure Even fant yndlings eggeglasset sitt (jepp...selvfølgelig formet som en gammel engelsk bil). Skal være enig i at det ble mer klasse av å ha den som soyabeger :)

1 kommentar:

Line sa...

oj, det så veldig fristende ut med Sushi. Er det fra den vietnamesiske i mitt snart nye nabolag?
Gleder meg isåfall til sushidate :o)