mandag 11. august 2008

Smil til verden, og den smiler tilbake

Jeg har lenge vært på leting etter et syskrin. Et slik som bestemor hadde, men som ingen vet hvor er. Rota rundt på nettet i forrige uke, og endte på finn.no. Fant der et slikt syskrin. Hell og lykke. Helt til jeg fikk beskjed om at det var ei som hadde tinga på det, og at det sto mange i kø bak. Hvorpå jeg svarte med en meldign om at det var synd bla bla bla, men at jeg heller fikk ta det som en artig overraskelse om alle foran meg i køen falt fra. Avsluttet det hele med "ha en fortsatt fantastisk regn-dag :)"

Dagen etter fikk jeg denne meldingen "Grunnet smilefjes og optimisme har du rykket ti plasser frem i køen. Er du forsatt intr. kan du hente det i dag eller i morgen."

OH HELLIGE VERDEN!!! Så jeg har da hentet mitt kjære syskrin til den nette pris av 250 kroner. Sammenlignet med mange andre jeg har sett på nettet var det rene røverkjøpet. Så nå har jeg fått orden i syssakene gitt!

Ingen kommentarer: