mandag 26. mai 2008

Nytt syprosjekt

Gått litt på veggen i forhold til den lille gule kjolen. Så har lagt den litt til side for en stund. Tatt opp igjen syprosjekt som var ferdig klipt til, men ikke sydd så mye på. Ble kjempe glad da jeg fikk dette stoffet. Da det ble ryddet ut av huset til mor og far Peto, fant Carina ut at dette kunne ikke kastes. Dette skulle jeg ha. Og hva var det? Et dyne- og putetrekk :) Kjører miljøvennlig all det the way, og syr det om til en kjole. Syns stoffet er utrolig kult. Og at det er en ting mor har hatt det gjør det veldig spesielt for meg. Vet at jeg kommer til å tenke mye på hu når jeg begynner å bruke den. Skal bli en kjole med stort skjørt og tube-overdel. Men vurderer å lage en nakkerem på, som jeg eventuelt kan velge å ha av eller på.

1 kommentar:

Courtesy of sa...

Nydelig! Haaper du hr stoff til TO kjler, hint hint. haha

bahareh